Saturday, September 12, 2009

BM KU YANG SEDANG BERKARAT

saya ingin menulis post ini dengan menggunakan bm saya yang hampir berkarat.. hari ini saya sangat bosan sampai nak mati... bukan sahaja bosan, saya juga sakit... demam datang melawat saya bukan itu sahaja batuk, selesema and juga sakit tekak juga melawat saya dalam masa 2 hari... GERAM betul sebab saya asyik sakit sahaja....


saya tahu bahawa ada sesetengah yang sedang membaca post ini akan gelak sampai tidak terhenti-henti...

walaupun saya deman saya masih keluar pergi kopitiam kat belakang jj.... eh eh saya suka sangat dengan minuman coklatnya... setiap kali saya pergi, saya pasti akan ordernya....


saya tau demam masih minum minuman sejuk???? saya tak boleh tahan la... tekak saya sangat sakit dan minuman sejuk boleh melegakannya... sebelum saya lupa... saya pergi minum teh dengan yee sue kawan saya sejak kecil... walaupun hanya dapat tengok dia sekali seminggu.... tapi saya akan buat outing secara private dengan dia tanpa orang lain...

ini dipanggil fellowship tau.... kadang kala saya dan dia akan pergi pusat membeli belah dan jalan sampai kaki pun sakit.... bm saya betul betul berkarat sebab saya pun sedang ketawakan kat bm saya ni... macam budak baru keluar dari kindergarden...

ah tiba masa untuk makan ubat saya dan tidur... tunggu!!!!!!!!! tinggal 2 hari lagi ibu ku akan pulang dengan abang saya... woooohoooooooo~~~ gembira betul saya ini... sekalian sahaja para para pembacaku....

snap back to reality it is really hard to write in bm man.....

current addiction to you and me by lifehouse =)

1 comment:

re-JOY-ice!!! said...

haha...my bm also sucks!!!haha...guitar lover, i pray that you will get well soon. i wish to join your private time with yee sue but now my the only mode of transportation (winson) is also crippled by carless problem...haha...i pray that you and yee sue will grow more in love with Jesus. Be cheerful always!!!!